La Queta ha arribat!

Fa uns dies han arribat a l’escola materials de la Queta per treballar l’ús de la llengua amb l’alumnat de primària. Sabeu què és?

L’acció, dins del Pla per incrementar l’ús del català als centres educatius, ha estat impulsada pel Govern, en el marc de la campanya “Provem-ho en català. Molt per parlar, molt per viure”. És un material fet conjuntament pel Departament de Cultura i el Departament d’Educació.

Als infants de 3r se’ls ha lliurat un llibre d’adhesius. És un material que permet el joc lliure, amb la intenció que s’utilitzi la llengua catalana, però que també compta amb unes propostes de jocs. A més, per a totes les edats l’alumnat podrà disposar d’un imant de la Queta i d’adhesius de la Queta fent diverses accions.