Camí cap a l’institut

Els més grans de l’escola s’estan preparant per fer el salt cap a l’institut i hem aprofitat la visita de quatre alumnes de l’institut Bitàcola per preguntar curiositats, dubtes i neguits. Amb aquesta xerrada hem aconseguit apropar-nos i tenir una visió més real de com és el dia a dia a l’institut, a més, ens han pogut donar consells per aconseguir una millor adaptació.

Algun dels aspectes que més ens han cridat l’atenció han estat que per cada assignatura tindrem un mestre diferent i gairebé no coincidirem amb el mateix mestre en més de dues assignatures diferents. També ens han explicat com s’organitzen per treballar els projectes, i ens han donat consells per adaptar-nos al nou horari que farem.

Per altra banda, hem parlat de temes més sentimentals i ens han explicat la seva experiència amb les relacions d’amistat de les companyes i companys que coneixien de primària i que no han coincidit al mateix institut.

Aquesta sessió ha estat una gran oportunitat per conèixer una mica com serà la seva vida a l’institut.