Descobrint els tresors de la natura

Dilluns 15 d’abril, vam anar al parc de Can Gorgs per tal de realitzar l’activitat “La vegetació del parc” la qual tenia com a objectiu principal observar el nostre entorn proper.

Des del moment que vam arribar, vam tenir l’oportunitat de veure una gran quantitat de plantes, arbres i arbustos diferents. A més, vam poder olorar algunes de les plantes aromàtiques del parc i, no sabeu la bona olor que feien! També, ens van explicar el procés de pol·linització. Ens van comentar que les abelles amb les seves potes agafen el pol·len i el porten fins a altres plantes amb flor, ja que així aquestes es reprodueixen. 

Per acabar, ens van explicar un munt de curiositats sobre les plantes. I, sabeu què? Vam descobrir que l’avena silvestre es mou circularment quan la posem en un recipient amb aigua!

Va ser una experiència emocionant plena de descobriments i aprenentatge!