Celebrem el Dia Internacional de la Dona! El divendres 8 de març, l’alumnat de cicle inicial va dur a terme una activitat per tal de reconèixer l’important paper de les dones a la nostra societat.
Per començar la jornada, els nens i les nenes van llegir diferents històries del llibre “Contes de bona nit per a nenes rebels” a partir del qual van aprendre sobre figures com Marie Curie, Frida Kahlo, Coco Chanel i moltes altres dones que han deixat una empremta inesborrable al món.
Després de la lectura, van veure vídeos i van conversar sobre aquestes creant així un espai enriquidor on es va fomentar el diàleg i la reflexió.
Per acabar, entre tots els infants del cicle, van elaborar el mural de “Dones revolucionàries” en el qual van ajuntar imatges d’aquestes amb una petita explicació de la seva bibliografia.
Va ser una experiència plena de nous aprenentatges. Continuarem treballant junts per construir un món més just i inclusiu on totes les persones tinguin les mateixes oportunitats i drets.



Comentaris recents