NETEGEM EL NOSTRE ENTORN DE LA MÀ DE PLASTIC FREE WAVE

El passat dilluns 19 de febrer l’alumnat de cinquè i sisè de l’Escola El Corb vam dur a terme un Taller molt interessant, esdevenint una bona situació d’aprenentatge relacionada amb la cura del nostre entorn més proper. L’associació Plastic Free Wave, en col·laboració amb l’Ajuntament, ens van proposar fer la neteja del voltant de la nostra escola.

Abans de dur a terme aquesta neteja, a l’aula vam treballar la proposta de Plastic Free Wave amb les nostres mestres; tot analitzant imatges reals i actuals de la riera i la Font del Pontarró, que seria l’espai a netejar. Aquesta riera i font les veiem cada dia, des del nostre pati, i també hi passem sovint; però no ens havíem adonat de la quantitat de brutícia que hi havia. Quina llàstima veure com estava! Encara més, no ens feia llàstima la situació pensant en nosaltres mateixos i mateixes, sinó en l’entorn i els ecosistemes (animals i plantes) que hi viuen. Tant és així que ens vam motivar molt per a rebre les educadores de Plastic Free Wave: l’Èlia, la Mireia i la Montse.

La neteja de la riera i de la font va ser molt amena, amb un alt grau d’implicació per partde tots els nens i de les nenes i amb ajuda de les educadores i de les nostres mestres. Vam gaudir molt i ens vam sentir ben útils: vam recollir 98 kg de brossa, la qual vam separar per tal que l’equipament de neteja municipal la pogués portar a la planta de triatge i fer el tractament corresponent.

Alumnat de 5è i 6è de l’Escola El Corb

PINTEM ELS MURS DE L’ESCOLA

IMG_20240217_110915_Easy-Resize.com

Amb l’ajuda de les famílies de l’escola, aquest cap de setmana hem pintat els murs de l’entrada del centre.
Des del curs passat l’AFA ha engegat el projecte “un dia per l’escola”, on obrim les portes en cap de setmana per arrencar diferents… Llegeix més»