Preparem les nadales

Comencem a preparar el Nadal d’aquest 2023 que aviat s’acabarà. Com ja és tradició a la nostra Escola, gaudirem d’una tarda de nadales en companyia de les famílies i exalumnes.

Aquest any, el concert de famílies tindrà lloc el dimarts 19 de desembre, entre les 15.15h i les 16:15h.

Prèviament, farem un assaig el dijous 14 i el dilluns 18 de desembre, de 9:10 a 10:10h a l’Aula d’Educació Musical de l’Escola. Un cop acabi d’entrar l’alumnat al centre, espereu al hall (Bibliotrueta) i us baixarem a trobar.

Vingueu o no als assajos, us esperem el dia del concert engalanades amb els vostres millors complements nadalencs.

Per tal que pugueu començar a assajar, us compartim un enllaç amb el repertori de nadales on trobareu la lletra de les cançons i els àudios de la gran majoria. Feu-ne difusió, si us plau.

Fins aviat!

Cançoner de nadales

Àudio de les nadales

1. Claudia Ordóñez

Muchas gracias, no he podido asistir al ensayo , pero través del DRIVE he podido disfrutar del repertorio para esta tarde. Muchas gracias Chuso por el esfuerzo, mis compañeros del trabajo están impresionados con tu interpretación. Acá los tengo preparando el repertorio.

MUCHISIMAS GRACIAS!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *