PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA 2020-2021

Benvolgudes famílies, tal com us hem informat per correu electrònic, per a la matrícula del curs 2020-2021, i d’acord amb el llistat d’alumnes assignats al centre, caldrà que pugueu recollir el sobre amb tota la informació necessària entre demà dijous 9 i divendres 10 entre les 9 i 13h. Aquest sobre, amb el seu contingut complimentat, caldrà retornar-lo a l’escola per mitjà de l’aplicatiu de cita prèvia en el dia i hora acordats en l’aplicatiu. La matrícula es realitzarà entre els dies 13 i 17 de juliol de 9 a 13h. En qualsevol cas, només una persona podrà recollir i entregar la documentació. Caldrà portar la mascareta posada en tot moment i minimitzar el temps d’exposició per a l’entrega de la documentació.

D’ACORD AMB LA RESOLUCIÓ EDU/977/2020, DE 8 DE MAIG, US PUBLIQUEM ELS LLISTATS DEFINITIUS DE PREINSCRIPCIÓ.

PUBLICACIÓ DE L’OFERTA DEFINITIVA DE PLACES
LLISTAT ALUMNES PREINSCRITS AL CENTRE
ALUMNES ASSIGNATS AL CENTRE EN PRIMERA PETICIÓ
PUBLICACIÓ DE LA LLISTA D’ESPERA AL CENTRE

El proper 20 de juliol a les 15h realitzarem una videoconferència per google meet amb totes les famílies que us incorporeu a l’escola el proper curs 2020-21, per tal d’informar del nostre projecte educatiu. Us enviarem l’enllaç per correu electrònic.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *