Beques Necessitats Educatives Especials (NEE)

BEQUES NECESSITATS EDUCATIVES ESPECIALS (NEE)

US INFORMEM DE LA DOCUMENTACIÓ QUE CAL ADJUNTAR A LA SOL·LICITUD D’AJUT PER A ALUMNES AMB NECESSITAT ESPECÍFICA DE SUPORT EDUCATIU (BECA NEE):

• Fotocòpia del DNI/NIE del sol·licitant (alumne/a) i de tots els membres computables majors de 14 anys que convisquin al domicili (fotocòpies en un full sense retallar). Si l’alumne/a no disposa DNI caldrà signar autorització de cobrament de la beca al centre educatiu i adjuntar còpia del compte bancari del centre.
  • Document facilitat per l’entitat bancària de les dades identificatives del compte corrent pel qual es vol rebre la beca; cal que consti com a titular el sol·licitant (alumne/a) i el seu DNI/NIE.
  • Tarjeta CAD (vigent 31.12.2019) i Resolució del Departament de Treball i Afers Social son consti la data d’inici i la de fi del Grau de discapacitat de l’alumne/a i/o germà/ns, així com el grau de discapacitat (vigent a 31.12.2019).
  • Si s’escau la documentació acreditativa de les diferents situacions: família nombrosa, monoparental…

Per sol·licitar-les cal accedir a la Seu Electrònica del MEC.

Resolución de 21 de julio de 2020, de la Secretaria de Estado de Educación y Formación Profesional por la que se convocan ayudas para alumnos con necesidad específica de apoyo educativo para el curso académico 2020-2021.

Us enllacem la informació relacionada a la carpeta BEQUES NEE.

MOLT IMPORTANT: Cal lliurar la beca i la documentació a l’escola abans del dia 30 de setembre.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *