4T-Tastet d’instruments a l’Ateneu de les Arts.

Les classes del sol i del vent hem gaudit del taller: tastet d’instruments a l’Ateneu de les arts. Aquesta activitat fomenta l’experiència activa de la pràctica musical en grup, amb una formació de 12 instruments de música moderna: una bateria, un baix, tres guitarres, tres… Llegeix més»

4T- Cursa d’orientació al parc de la Torre Roja.

L’alumnat de 4t vam participar en una sortida al Parc de la Torre Roja a on van posar en pràctica alguns dels continguts que es va treballar a l’escola des de l’àrea de l’educació física, com va ser orientar-nos amb el plànol de l’escola.

1. Buscar on… Llegeix més»

i3 – PER UN MÓN SOSTENIBLE

AQUEST CURS, EL GRUP I3A HA TREBALLAT  EL PROJECTE “LES ESTRELLES DE MAR”  RELACIONAT AMB LA VIDA SUBMARINA, UN DELS OBJECTIUS DE DESENVOLUPAMENT SOSTENIBLE (ODS) DEL NOSTRE EIX TRANSVERSAL DE L’ESCOLA.
A PARTIR DELS INTERESSOS, CURIOSITATS I NECESSITATS DELS INFANTS HEM INVESTIGAT I DESCOBERT DADES CURIOSES… Llegeix més»