SORTIDA A GIRONA

Els i les alumnes de 6è, aquest passat divendres 7 de febrer visitàrem la ciutat de Girona.
Després d’esmorzar al començament de la Devesa, vam entrar a la ciutat per la plaça de Sant Feliu, al peu de l’escultura de la Lleona , al costat mateix de l’escala de l’Església. La llegenda diu que qui fa un petó al cul de la lleona, s’assegura el retorn a la ciutat. L’escultura és una rèplica exacta de la columna original del segle XII que es guarda al Museu d’Art.
Més tard, i després de comptar els escalons de la Catedral , observàrem la seva façana, tot comentant les seves característiques arquitectòniques i posteriorment vam visitar l’interior de la Catedral i també el seu Claustre. Considerem que va estar una interessant i enriquidora visita, molt relacionada amb el tema del Projecte de l’Edat Mitjana, treballat a la classe.
Ens va agradar també poder admirar tot l’exterior de la Catedral i trobar la gàrgola de la bruixa i així com escoltar la seva llegenda.
Caminàrem per la muralla i des d’aquí vam poder contemplar la bonica ciutat de Girona.
Més tard, i des de la Plaça del Vi, vam fer l’activitat de grup, de la descoberta de carrers amb noms d’oficis.
I, a la Plaça de la Independència vam dinar , en diferents bancs i grups de companys i companyes.
Abans de marxar, vam comentar el treball de grup de localització de carrers.

(clicant sobre la imatge veureu més fotografies de la sortida)