CASTANYADA 2020

Som temps de castanyes i moniatos, som temps de tradicions! i a l’escola ens agrada celebrar-les!

Al matí ens han visitat els castanyers i castanyeres, l’avi Vicenç i la iaia Josefina ens han vingut a explicar rondalles a la vora del foc, hem fet un bon esmorzar, hem torrat castanyes i a la tarda… ral·li de les castanyes! I com no podia ser d’altra manera, hem ballat i berenat castanyes.

Alguns alumnes aquest any han viscut una castanyada diferent, des de casa, però també s’ho han passat d’allò més bé ballant la dansa a través d’una videotrucada.

I per acabar… moltes gràcies als voluntaris que han vingut a ajudar a torrar castanyes i als nens i nens de 6è que ens han preparat unes proves molt divertides.

us deixem un recull de fotos de la diada, disfruteu-les! (cliqueu sobre la imatge)

i per qui tingui ganes de ballar…