CANVI DE SOTSDELEGATS I SOTSDELEGADES

Avui dimecres  3 de març, els delegats/des i sots/delegats/des de l’Escola hem tingut reunió del Consell d’Alumnes.

Hem tractat i parlat de diversos punts: la presentació dels nou sots/delegats/des que ho seran fins a final de curs, la valoració de la celebració del dijous llarder i del carnestoltes a l’Escola, l’explicació de l’assistència dels representants dels alumnes de l’Escola a les reunions de l’Ajuntament Juvenil de Camprodon, i també hem fet diverses aportacions i preguntes des de les diferents classes que hi assistim.

Com sempre, la reunió ha estat molt interessant.

Voleu saber qui són? Cliqueu a sobre de la imatge.