BONES NOTÍCIES! CONVENI DE COL·LABORACIÓ

(Notícia extreta del butlletí electrònic setmanal de notícies locals)

L’Obra Social “la Caixa” i l’Ajuntament de Camprodon signen un conveni per donar continuïtat al Pla Entorn

Gràcies a l’acord, que recull una aportació de 4.000€ per part de l’entitat, l’escola Doctor Robert podrà seguir desenvolupant amb èxit aquest valuós projecte de foment de la cohesió social i la igualtat d’oportunitats.

L’Obra Social “la Caixa” i l’Ajuntament de Camprodon han signat aquest dimecres 18 d’octubre un conveni de col·laboració perquè l’escola Doctor Robert pugui continuar desenvolupant el Pla Entorn. Aquest projecte treballa amb l’objectiu d’assolir la igualtat d’oportunitats i l’èxit educatiu i social de tots els alumnes del centre a través del foment de la cohesió social en el marc d’una escola inclusiva, evitant-ne així la marginació i exclusió.

La formalització d’aquest conveni, que fixa una aportació econòmica per a aquest any de 4.000 euros, ha anat a càrrec del director de Banca d’Institucions de CaixaBank a Girona, Carles Juanola; la directora d’Àrea de Negoci de CaixaBank a la Garrotxa i el Ripollès, Montse Benítez; l’alcalde de Camprodon, Xavier Sala; i la regidora d’Educació i Benestar Social de l’Ajuntament de Camprodon, Núria Mas.

Carles Juanola, director de Banca d’Institucions de CaixaBank a Girona, ha indicat que “des de la Fundació Bancària “la Caixa” treballem per aconseguir afavorir el desenvolupament de les competències dels nens i adolescents que permetin millorar els seus processos d’integració social, així com per promoure el desenvolupament social i educatiu en el seu context familiar, escolar i social”. També ha afegit que el conveni representa “una mostra més del compromís de la nostra entitat amb la comarca”.

De la seva banda, la regidora d’Educació i Benestar Social, Núria Mas, ha expressat la satisfacció de l’Ajuntament per aquesta aportació de l’Obra Social “la Caixa” a un projecte “tan important per la cohesió social i la igualtat d’oportunitats dins l’escola i el nostre poble”.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *