BIBLIOTECA MUNICIPAL

Com cada any, els i les alumnes de la classe de les granotes, hem anat a fer una sessió de treball a la Biblioteca Municipal de Camprodon:

Ens ha rebut l’Elena, la bibliotecària, i ens ha ensenyat l’espai i les prestacions que ens ofereix.
Hem gaudit de l’explicació d’un bonic conte, el qual ens ha fet reflexionar sobre el respecte davant la diferència entre les persones i el que pensem: “El rei que tenia orelles de cavall”. Molt bonic i molt ben escollit Elena!!!
Després hem pogut llegir llibres ben diferents i adequats als nostres gustos.
Dir-vos també que tots els adults podem aprofitar l’espai per trobar-hi llibres del nostre interès i anar-hi a llegir la premsa diària i les revistes.
Hem gaudit d’aquesta activitat.
Recordeu que la Biblioteca està oberta de dilluns a divendres de les 17 fins a les 20h.
(fent clic a la imatge veureu més fotos)