AJUNTAMENT JUVENIL DE CAMPRODON

El passat 17 de novembre els/les alumnes de 5è i de 6è van anar a l’Ajuntament per tal d’assistir al Ple de Constitució de l’Ajuntament Juvenil de Camprodon.

Entre tots els representants de delegats/des de la nostra escola del Cicle Superior i de l’Institut Germans Vila-Riera, es van fer les votacions.

Els resultats van ser: com a Alcaldessa, l’alumna de 3r d’ESO Matilda Roca Casals i, com a Secretària, l’alumna de 6è de Primària Laura Casanova Janer.

L’Ajuntament Juvenil de Camprodon vol ser una eina de participació ciutadana enfocada per a nosaltres, els i les joves. Aquesta eina pretén oferir-nos la possibilitat de conèixer el funcionament de l’ajuntament del nostre poble, dels Plens i de totes les tasques que s’hi duen a terme.