OL, EL CARAGOL

FES CLIC A LA FOTO PER VEURE L’ÀLBUM

Diu la tradició que els habitants de Maspujols rebem el renom de caragols, ja que surten de les cases quan ha acabat de ploure, per veure si baixa aigua per la riera, igual com els caragols surten de la seva closca i es passegen per damunt del mullat.

El conte de “l‘Ol el Caragol” com a protagonista d’un conte reciclat, a partir del qual, tots els maspujolencs i maspujolenques poden aprendre a reciclar de manera correcta. Aquest conte ha estat il·lustrat per Eduardo León Soria i el text escrit per la Núria Ferré.

Les aventures de l’Ol, ens serviran per a veure que, entre tots i totes, podem fer petits canvis que ens ajudaran a millorar el reciclatge del poble.

És un projecte de la mà del grup tractor de la Bona Brossa a Maspujols, amb la col·laboració de l’Agència de Residus de Catalunya, l’Ajuntament de Maspujols i Secomsa.

Aprofitant que, tots els divendres a la tarda ens visita el Follet Marc, hem explicat el conte des de P3 fins a 2n.

Agraïm la generositat de la Núria Ferré  que ha permès que cada infant tingui el conte de l’Ol el Caragol i el pugui gaudir amb la seva família.

Formació

Benvolgudes famílies,

Des de l’AFA ens han informat que ens ofereixen  una formació on-line, gratuïta a través dels educadors de La Granja, una granja escola especialitzada en la formació de les habilitats personals i socials d’infants i joves.

Per si voleu saber més sobre La Granja podeu accedir a la seva web seguint aquest enllaç

✍DILLUNS 26/10

Hora: 18:00h

Xerrada: LES EMOCIONS EN LA PANDÈMIA I LES DECISIONS INTEL·LIGENTS

Només cal que us inscriviu al següent enllaç i una mica abans de la xerrada rebreu l’enllaç per poder-hi accedir:

Comiat de 6è

Benvolgudes famílies,
S’ha acabat el curs, un curs diferent, un curs marcat pel Covid-19 que ens ha obligat a treballar i comunicar-nos des del confinament.
Agraeixo des d’aquesta pàgina la col·laboració i l’esforç de totes les famílies que dia a dia heu fet de pares, mares i… Llegeix més»

I CONCURS LITERARI DE CONFINAMENT

Els nens i les nenes que ho han desitjat de Cicle Inicial, 1r i 2n, han participat al “I CONCURS LITERARI DE CONFINAMENT”. ?

Aquest concurs ha estat organitzat des del mateix cicle i es proposava a l’alumnat participar en la modalitat de relat curt.

La participació en el concurs ha suposat fer un treball des de diferents vessants:

• Expressió escrita: creació d’un conte.
  • Comprensió lectora: lectura de tots els contes participants i posterior votació de 2 contes cada alumne/a.

Des del cicle volem destacar l’esforç fet per tots els/les participants al concurs. Moltes gràcies per participar-hi! Felicitats a tots/es!

GUANYADORS/ES DEL 1r CONCURS LITERARI DE CONFINAMENT

1r premi: O.G. i P.E. (empat en vots). ??

2n premi: C.B. ?

3r premi: A.M. ?

Us compartim el link per poder llegir aquestes creacions tan genials! ?: I CONCURS LITERARI CONFINAT

Repte 7: Reptes matemàtics

Benvolgudes famílies,
Com sempre, us proposem el repte setmanal.
Consisteix en Reptes matemàtics. Us proposem 4 reptes segons els vostres cicles. Toca exercitar el cervell!! Preparats?:
Per a infantil: De quin color és l’última poma?

Per a cicle inicial: Quants 3 hi ha?

Cicle mitjà: El número 24

Cicle Superior: Quin… Llegeix més»