Inventem idiomes propis.

Avui a l’ambient musical, l’alumnat de Cicle Mitjà i Superior hem realitzat una activitat englobada dintre de l’educació de la veu titulada “Els Extraterrestres” en la qual, per grups, havíem d’inventar i crear un idioma propi amb sons “que no volen dir res” (sons extraterrestres) acompanyats de moviments abstractes. Després, ens havíem de posar d’acord per realitzar una representació o dramatització lliure amb una cançó al final.

En aqueta activitat l’alumnat ens ha mostrat la seua creativitat artística i hem potenciat el desenvolupament de la consciència envers el propi aparell fonador, fomentant una actitud d’atenció i cura en l’emissió de sons i millorant l’articulació de cada fonema i la dicció. Ens ho hem passat genial!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *