Nova Convocatòria d’Ajuts per Activitats d’Estiu 2019 i Extraescolars Curs 2019-2020

Benvolgudes famílies,
Us informem que comença la nova convocatòria d’ Ajuts Individuals per Activitats d’ Estiu 2019 i Extraescolars del Curs 2019-2020.

L’Ajuntament, als efectes d’atenció social als infants i joves del municipi, atorga ajuts econòmics a persones amb recursos insuficients per a fer front a despeses específiques, de caràcter extraordinari, per facilitar l’accés a la realització d’activitats d’estiu i extraescolars amb l’objectiu que ningú en quedi exclòs per motius econòmics o de caire social, contribuint a l’eliminació de riscos d’exclusió social, vulnerabilitat, i a la compensació de dèficits de suport social.

Per facilitar la tramitació dels ajuts, aquest any 2019 també s’unifica la convocatòria i es presentarà una única sol·licitud – a l’OIAC – del 28 de febrer al 22 de març en un únic tràmit.
D’aquesta manera, s’omplirà un únic full de sol·licitud per a ambdues campanyes i, abans de l’estiu, ja es coneixeran els ajuts per a la campanya d’estiu i per a la d’activitats extraescolars del proper curs.

Adjuntem el full de sol·licitud  SUB-072 Sol·licitud d’ajut  i la guia explicativa Guia CIUTADA 2019

Podeu consultar les bases de la convocatòria a l’Oficina virtual