SYMBALOO CICLE MITJÀ

Des de l’escola apostem pel treball personalitzat de tots els alumnes, ja sigui per reforçar aquells continguts que costen, com per ampliar aquells que ja s’han assolit. Considerem que la vostra participació és molt important i és per això que volem treballar conjuntament amb vosaltres per a fer que l’aprenentatge i la motivació dels vostres fills i filles creixi dia a dia.

Us oferim algunes eines que us poden ser de gran utilitat per poder reforçar a  casa els continguts que es treballen a l’escola.

Només cal que cliqueu a la imatge i accedireu a una aplicació en línea, amb una recopilació de recursos per poder reforçar continguts adaptats al nivell dels vostres fills. Aquests recursos han estat seleccionats per les mestres de cada cicle.