REFORCEM LES MATEMÀTIQUES AMB CIBEREMAT

CiberEMAT és una eina d’aprenentatge adaptatiu d’EMAT. És una plataforma digital amb la que els alumnes practiquen els continguts treballats a classe segons el seu ritme maduratiu. La plataforma proposa 30 sessions per curs, d’una durada estimada de 20 minuts. Cada sessió consta de 6 activitats i a cada una d’elles es treballa un contingut matemàtic. Si l’alumne no la supera, CiberEMAT li proposarà activitats de pràctica i repàs. El mestre pot fer el seguiment dels alumnes a través de la mateixa plataforma.

Per poder accedir a CiberEMAT cal entrar al següent enllaç:(es pot fer servir ordinador o tauletes)

Allà us demanaran tres dades: CODI DE LA CLASSE, NOM D’USUARI I NOMBRE.

Aquestes dades les trobareu a l’agenda dels vostres fills.

És molt important que els nens realitzin les activitats sense cap ajuda, perquè així la plataforma detectarà quins continguts necessita reforçar o pujarà el nivell de dificultat, és a dir, s’adaptarà totalment al nen.

A continuació teniu un video explicatiu sobre CiberEMAT

1. SONIA

ME GUSTARIA HACER REPASO A MI HIJO DE REPASO PARA LA ESCUELA COMO `PODRIA CONSEGUIR EL PROGRAMA O QUE CUESTA UN SALUDO GRACIAS O LIBRO PARA REALIZAR UN REPASO