Colònies a Montpol

Els dies 16, 17 i 18 de maig els nens i nenes de 2n vam anar de colònies a Montpol. La casa de colònies està situada al municipi de Lladurs de la comarca del Solsonès.

Vam anar en autocar des de Barcelona fins al parc de L’Agulla de Manresa, allà vam esmorzar i després jugar una estoneta amb les coses del parc.

Després vam continuar fins a Montpol. Vam arribar i després de conèixer els monitors i l’entorn de la casa, vam dinar.

Durant totes les estones que no teníem activitats estàvem jugant a construir cabanes amb els troncs del bosc i també fèiem jocs de camp en el prat que teníem al voltant de la casa.

A la tarda vam anar al lloc on viuen els Montpolins, que són uns follets molt petits; amb la seva plaça Major, el camí de pedres, el recollidor de silenci, el laberint, el jardí de les coses petites, l’espanta Ocells, el camí del vent, l’hort dels Montpolins, el jardí de les olors i finalment el poblat dels Montpolins amb les seves cases petites, els espais de música i el telèfon. Després de sopar vam jugar a relleus i a la nit el monitor va trobar una nota explicant que els Montpolins havien perdut unes pedres màgiques que brillaven i nosaltres les vam anar a buscar.

El dijous al matí vam assistir a l’espectacle del teatre de l’Escala de Montpol, dins de la casa. Després vam caminar i escalar per pujar a dalt d’una cova en una roca. A la tarda vam construir un instrument a partir d’una ampolla d’aigua, posant arròs, una baqueta i decorat amb un cartró ondulat en forma de caragol. Després vam produir un concert de percussió. A la nit vam ser els protagonistes d’un espectacle molt variat, cadascú sol o amb grup va realitzar una brillant actuació.

El divendres vam acomiadar-nos de tots els llocs dels Montpolins i vam realitzar el concert de la simfonia de les Mosques amb els instruments que havíem construït nosaltres. Després de dinar vam tornar cap a Barcelona.

Podeu veure les fotos en el següent enllaç