Com és la nostra escola?

En el nostre projecte “El meu entorn” hem après a identificar en un plànol els diferents espais que té la nostra escola.  En total hi ha quatre plantes: la planta baixa, per on entrem i sortim quan arribem pel matí i marxem per la tarda, també hi trobem el gimnàs, el menjador, la cuina i un pati; a les plantes principal, primera i segona és on trobem les aules i altres espais com la biblioteca, l’aula d’informàtica, els banys, etc; i l’útima planta, on hi ha un pati molt gran que utilitzem per anar a esmorzar i jugar una estona a l’hora d’esbarjo.

Bé, us hem fet un resum, però per fer-vos una idea més clara de com és la nostra escola, el millor és que mireu les fotos dels plànols que adjuntem a la notícia, i així sabreu els diferents espais que realment hi podeu trobar.

Esperem que us agradi la nostra escola tant com ens agrada a nosaltres. Fins aviat!!!

fotos de la presentació de la nostra escola

ELS DRACS. 1r.