PREINSCRIPCIÓ CURS 2024-2025

Aquí teniu tota la informació que ofereix el Departament d’Educació.

• Del dia 6 al 20 de març podreu omplir la sol·licitud de preinscripció de manera telemàtica. Un cop formalitzada obtindreu un resguard de la preinscripció, guardeu-lo. Accés a la sol·licitud telemàtica
  • Matrícula del 18 al 26 de juny al centre educatiu.
Aspectes a tenir en compte en el moment de la preinscripció:

Al formulari de preinscripció no cal marcar cap districte, només es necessita especificar el municipi.

Codi de centre per a la preinscripció Escola El Boix: 08077988

CARNESTOLTES A L’ESCOLA

El passat divendres dia 9 de febrer vam celebrar el Carnestoltes! Al matí vam fem tallers de lliure circulació on grans i petits van poder compartir activitats: balls, màscares, disfresses, instruments reciclats… Tots els nens i nenes van participar i s’ho van passar d’allò més bé! A la tarda el Rei Carnestoltes ens va acompanyar en una rua pel poble.Fins i hi tot els va llegir les seves últimes voluntats. Moltes famílies ens hi va acompanyar disfressades! Vam passar un gran dia!

L’HORA DEL PATI

L’hora del pati passen coses molt boniques. Hi ha moments de tot: de vendre i cuinar, de fer sorra fina i grans castells, de fer equip, d’observar animalons que ens fan companyia… en resum aprendre, compartir i crèixer junts…

DIA DE LA PAU I LA NO VIOLÈNCIA

El dia 30 de gener es commemora el Dia de la Pau i la No violència (DENIP). Per segon any consecutiu hem decidit col·laborar amb Save the Children organitzant la cursa “Quilòmetres de solidaritat”. L’objectiu de la cursa no és guanyar sinó participar fent un petit donatiu i corrent una petita distància.
Abans de la cursa també hem creat el Decàleg per ser una “Escola de Pau “, entre tots i totes hem creat deu normes que hem debatut i hem consensuat, després ho hem recollit en un pòster gegant perquè sigui ben visible.

ESPAIS D’APRENENTATGE INTERNIVELLS A CICLE MITJÀ I SUPERIOR

Aquest nou curs hem canviat una mica el format dels Espais d’Aprenentatge, tant de cicle mitjà com de cicle superior. El nou format consisteix en la realització de reptes i propostes organitzades en caixes d’aprenentatge. Aquestes caixes d’aprenentatge contenen una sèrie de propostes, amb les instruccions pertinents, que ajuden a l’alumnat a anar completant aquestes propostes de forma autònoma.

Hi ha caixes de diferents àmbits d’aprenentage: matemàtic, lingüístic, artístic i de coneixement del medi. La realització de les caixes és en grup, d’unes 3 o 4 persones com a mínim. En cadascuna d’aquestes es troben diferents rols, com per exemple: secretari, dinamitzador, coordinador, etc., que han d’assumir els alumnes que duen a terme la caixa en qüestió. En aquest sentit, es posen en diferents situacions per resoldre els reptes plantejats!

COOPERATIVA CURS 2023-2024

La nostra COOPERATIVA Recigrup

Com cada curs la Cooperativa elabora uns calendaris amb l’objectiu de recollir diners per comprar material per crear els productes de la cooperativa.  Us volem informar que ja tenim els calendaris a punt per vendre!.

Aquest any, hem realitzat fotografies relacionades amb els esports i els valors que ens aporten.

Tenim moltes ganes que la cooperativa segueixi endavant! No dubteu en preguntar i comprar el nostre calendari!

SANTA CECÍLIA A L’ESCOLA

Avui hem celebrat Santa Cecília amb un dia ple de música i de grans i petits artistes. Al matí els nens i nenes, alguns mestres i pares han presentat  instruments i audicions que havien preparat amb molta il·lusió. A la tarda hem fet un assaig d’algunes cançons que estem preparant amb una gran banda. Ells ens ha acompanyat amb els seus instruments i després fins hi tot els hem pogut tocar i gaudir-ne. Un dia molt emocionant.

FIRA DE LA MONGETA

La Fira de la Mongeta és una gran cita al nostre poble i ja és tradició que l’escola participi de la festa.

Hem decorat el porxo de l’escola amb elements de tardor i estris de cuina. Totes les famílies ens ajuden portant cassoles, cistelles de vímet, estris de fusta, mocadors de fer farcells, forques de fusta…  ha quedat un espai ben bonic i acollidor!

Durant la setmana les alumnes i els alumnes hem preparat una petita exposició sobre aquest llegum. Per estar ben informats ha vingut a l’escola en Josep Rius, de Cal Farré,  i ens ha explicat l’origen, les característiques del cultiu i propietats d’aquest llegum tant preuat que hem exposat a la Fira.

Voleu veure com ha quedat?

LA CASTANYADA DELS PETITS I LES PETITES

Fer panellets ha estat molt divertit!
A primera hora els alumnes d’Ei3, Ei4, Ei5, 1r i 2n ens vam preparar per fer la gran recepta. Amb l’ajuda d’una recepta il·lustrada vàrem seguir els passos per fer panellets de diferents sabors: cacau, coco, pinyons i ametlles.
La veritat és que fer les boletes va ser molt divertit i engrescador, cada grup es va repartir amb 5-6 alumnes que s’encarregaven de fer diferents panellets de diferents sabors, i així entre tots els hem fet. Com era d’esperar, l’endemà ens els vam menjar per esmorzar tots junts. El panellet estrella va ser el de cacau!

HALLOWEEN

Hola!
El passat dilluns 30 d’octubre vam celebrar Halloween a l’edifici de Maians!
A primera hora els alumnes de 5è i 6è van posar-se a preparar un passatge del terror mentre els alumnes de cicle mitjà acabàven unes històries terrorífiques.
Quan ja ho van tenir tot a punt, els alumnes de 3r i 4t van anar entrant per grups i van poder viure una experiència única gràcies a la representació i la imaginació dels més grans.
Després del pati vam poder realitzar uns tallers (kahoot sobre Halloween, cantar una cançó en anglès, tallar i crear la típica carbassa Jack O’lantern i un memory).
A continuació podeu trobar les imatges.
A l’edifici de Castellfollit vam realitzar unes activitats de manera conjunta la tarda del dijous 2 de novembre.