ClassDojo!!!!

Passats els primers dies després del descans de les vacances d’hivern, ja tornem a estar immersos en el fer de l’escola. Per això, aquesta vegada, som els nens i nenes els qui escrivim l’article per la web.

Totes, agrupades com ens ha vingut més de gust, us hem volgut explicar com funciona aquesta aplicació i el que més ens agrada d’ella.

Què és i com ho fem?

“ClassDojo és una aplicació creada no fa molt de temps que serveix per valorar diferents aspectes del dia a dia de manera divertida. Nosaltres hem fet servir aquesta idea partint de l’atribució individual d’un Avatar que evoluciona en funció d’un comptatge de punts.

Quan la Sílvia ho troba convenient, com per exemple , quan acabem una bona feina o un treball important, obre la pàgina i valora l’aspecte que veu més necessari. Hi ha aspectes positius i negatius que sumen o resten punts respectivament, per exemple; ajudo als altres companys o participo, o bé, no respecto als altres o faig soroll, entre d’altres.

Quan s’arriba a un nombre determinat de punts, l’Avatar canvia i s’obtè un premi a l’atzar d’entre un munt de cartes. El premi pot afavorir només a la persona que ha fet evolucionar al personatge o bé a tot el grup…”  (Flora i Eva-Luna)

Quina valoració en fem?

“…ens motiva a respectar-nos entre nosaltres i a esforçar-nos en la feina…” (Alba, Hind i Berta)

“…Pots aconseguir punts ajudant als altres, fent la feina neta, somrient,…Però també pots perdre punts fent massa soroll o no respectant als altres…” (Martina, Laia O. i Irene B.)

“…per a mi, és una motivació…” (Cristian)

“Nosaltres pensem que és molt recomanable, no només a l’escola, sinó també a casa…” ( Alejandro, Max, Roc, Bernat i Unai)

“…És una activitat molt tranquil.la i molt cuqui” (Victor i Emma)

“…El que motiva de veritat als alumnes és que obtenen premis cada vegada que passen de nivell…” (Laia G)

“…Les cartes que obtens quan arribes a 10 són molt útils…” (Ivan)

“…Quan arribem als punts màxims…hem de’escollir una carta on, per sorpresa, obtenim algun privilegi. En aquest moment, estem molt nerviosos i  quan l’utilitzem, molt feliços” (Paula i Mahi)

“…ens motiva a portar-nos millor…i és molt divertit” (Laia A. i Berta C.)

Classe de 6è. Gener-2020.