VALLÈSBOT 2019

Els alumnes de 4t de l’escola varen assistir a la II Edició del Vallèsbot 2019 que es va celebrar el dimecres 29 de maig al Parc del Congost de la ciutat de Granollers.

De 9.00 a 12.00, els centres de primària i secundària participants en aquesta jornada de robòtica han mostrat els seus prototips. L’eix de totes les idees desenvolupades ha estat la millora dels parcs i espais públics.

En aquesta segona edició de la Vallèsbot, 26 centres han exposat els seus enginys robòtics en maquetes realitzades pels mateixos alumnes.

Per ser la primera vegada que participen hem fet una bona feina i desitgem tornar a la propera edició a més idees d’un futur que ja és present en el dia dia del nostre alumnat.

També volem agrair a l’Ajuntament de Canovelles per la seva implicació en el projecte i desitgem que continuï per apropar a les noves generacions al seu futur immediat.

Equips de JANVILLUMS i UNISIXS