CANTÀNIA 2020

Novament l’escola Congost participa al projecte musical CANTÀNIA sota el títol; VIRTU@L.

Tot just estem començant i el professorat de música assistim a sessions de formació. El gruix de la preparació serà a partir del segon trimestre, on també podrem començar a donar alguns detalls (dates, lloc, vestuaris i complements, preu de les entrades per a les famílies, etc.).

Cantània és una activitat participativa en la que s’inscriuen escolars de cicle mitjà i superior de primària de Catalunya. Cada any s’estrena una obra encarregada especialment per a aquesta activitat. Els encàrrecs, fins a dia d’avui, s’han fet a compositors i escriptors catalans de reconegut prestigi.

Durant tot el curs escolar es treballa tant des de l’organització com des de l’escola.
L’objectiu és organitzar un acte per el nostre alumnat que, per les característiques globals
pensades exclusivament per a ells i elles, per la qualitat i per la implicació personal i col·lectiva
en l’acte, es converteixi en una vivència musical inoblidable per a tothom.