Cantada de NADALES 2018

El Nadal és època de tradicions, com tradicional resulta ja la cantada de nadales que ofereixen els alumnes de la nostra escola a mares, pares i altres familiars al pavelló poliesportiu Tagamanent.

Tradicional ja comença a ser-hi també, el sorteig de paneres. Fetes amb les aportacions de les famílies i algunes associacions i entitats.

Aquest any han estat 10 les paneres sortejades i que cada cop tenen més acceptació. La recaudació integra es destina a abaratir les colònies dels diferents grups que hi participen.

Qui no hagi pogut veure la cantada , ara pot veure els diferents vídeos.

NADALES de 1r, EI3a, EI4a i EI5a

NADALES de 2n i 3r