AVUI, COM TREBALLEM A L’ESCOLA: L’ALUMNAT DE 5È

L’alumnat dels  cinquens de l’escola, ha presentat a les famílies el taller: Com  treballem a l’escola?, una mostra dels racons de matemàtiques que es fan en aquest nivell educatiu.

La nostra comunitat educativa ha pogut explorar i experimentar amb el material que fem servir, les possibilitats i les alternatives, totes vàlides, que ens podem trobar.

Els tallers han estat molt dinàmics, ple de reptes per les famílies  per poder manipular el material i experimentar. Han sorgit moltes preguntes  a cada grup de treball que han aclarit entre tots/es.

L’alumnat estava molt content de la participació de les seves famílies, els ha  encantat fer de mestres i veure com els seus familiars han participat i gaudit d’aquesta experiència educativa.
Aquí teniu més fotos d’aquesta tarda. Feu Click.

Des de aquí volem agrair la participació de les famílies.

Gracies i endavant.