TALLER DE FAMÍLIES A 6È

El dimarts 11 de febrer els alumnes de 6è van fer de mestres a les mares i pares. Les famílies dels alumnes van poder assistir a les aules i veure l’activitat que es feia de racons matemàtics. Van experimentar com utilitzem el material a l’escola, tots els racons matemàtics que fem i tot el que aprenem.

Van sorgir alguns dubtes, però els nois i noies de 6è vam ser capaços d’explicar-ho molt bé. A la vegada, ens vam quedar molt sorpresos del munt de coses que saben les nostres famílies.

Els alumnes vam estar molt contents de la participació de les famílies, i les mares i pares van estar encantats de tenir els seus fills de mestres.

Tothom va poder gaudir molt d’aquests tallers. Moltes gràcies a les famílies per assistir i fer-ho possible.

Aquí teniu una mostra dels tallers.

Escrit per Yasim Diallo, Akram Ibn, Yassin el Haddad i Adam Aggad.