Festa de l’Escola Pública a Canovelles. Curs 2019/20

Dissabte, 23 de març d’11 a 13 h, a la plaça de la Joventut i haurà la mostra d’activitats educatives i tallers extraescolars.

Et convidem a compartir la nostra il·lusió per una escola pública de qualitat, una escola pública preparada per al present i per al futur.

TEMÀTICA DE LA FESTA: La competència lingüística

11.00 h: Benvinguda i inici de la Festa de l’escola pública.

Plantada dels Gegants de Canovelles.

Actuacions d’alumnes dels diferents centres educatius del municipi a l’escenari.

Tallers realitzats per les diferents AMPA dels centres educatius.

12.00 h: Lectura del manifest a càrrec de la sra. Teresa Jofre, directora del Centre de Formació d’adults i parlaments del regidor d’educació i del sr. Alcalde.

Tallers realitzats per les diferents AMPA dels centres educatius.

12.30 h: Ballada de la Colla Bastonera de Canovelles.

12.45 h: Fi de festa amb la ballada de la Colla Gegantera de Canovelles.

13.00 h: Cloenda de la festa.

Hi haurà animació, tallers, informació… Vine, t’hi esperem!