EL CICLE DE PETITS JUGUEM AMB MANTES, PILOTES I CARNAVAL DELS ANIMALS.

BON DIA NENS I NENES,

Aquí teniu les següents propostes de música i psicomotricitat, podeu fer una o les dues propostes, espero que us ho passeu molt i molt bé i m’envieu moltíssimes fotos i vídeos el meu e-mail: alba_tudela@escolacongost.com

PROPOSTA DE PSICOMOTRICITAT: JOCS AMB MANTES, GLOBUS I PILOTES.

La primera part de la proposta consisteix en jugar amb mantes o mocadors, desplaçar-se per casa com si anéssim amb una catifa voladora.

LA PROPOSTA ÉS ENVIAR UNA FOTO O VÍDEO JUGANT AMB ELS MANTES O MOCADORS.

PROPOSTA DE MÚSICA: EL CARNAVAL DELS ANIMALS.

La proposta d’aquesta setmana consisteix a escoltar una audició del “Carnaval dels Animals” i fer un dibuix de l’animal o dels diferents animals que més us hagin agradat escoltar.

També quan escolteu les cançons podeu caminar al ritme de la música, imitar els animals i els seus desplaçaments i el so que fan.

LA PROPOSTA ÉS FER UN DIBUIX D’UN ANIMAL DE L’AUDICIÓ O GRAVAR-NOS CAMINANT COM SI FOSIM AQUEST ANIMAL.