Festa FI de Curs AMPA

Aquest dissabte els alumnes, pares i mestres hem pogut gaudir de la festa Fi de Curs organitzada per l’AMPA del nostre Centre.

El lliurament d’orles als alumnes que deixaran l’escola aquest any per incorporar-se als IES de la nostra localitat ha estat l’acte central d’aquesta reunió de la comunitat educativa. Tampoc han faltat altres activitats com diversos tallers pels nens, grup d’animació i el Burricorni per refrescar a grans i petits.

També s’ha produït el comiat de l’actual presidenta de l’AMPA.

Tot plegat, ha estat un èxit on hem pogut compartir converses, somriures, … i molta calor!