DIVENDRES DE CONTES EN FAMÍLIA

Aquest passat divendres vam obrir les portes de la Bilbioteca de l’Escola a totes les famílies del centre. Va ser una estona ben bonica per llegir, mirar contes, fer deures, demanar llibres…..i com a sorpresa l’Alba ens va explicar la història d’un munt d’animalons que volien saber QUIN GUST TÉ LA LLUNA…..ens va encantar, va portar uns titelles de roba molt “xulos” i va fer molt bé la narració. Moltes gràcies Alba!!!!

I ja ho sabeu…..l’últim divendres de cada mes esteu tots convidats a gaudir dels llibres a la Biblioteca de l’Escola.

Més fotografies