CONTE DEL MES (novembre)

I comencem a descobrir nous contes a la Biblioteca de l’Escola, com el curs passat, tots els alumnes un cop a la setmana poden gaudir de la màgia de les històries. Hi ha diferents activitats que podran realitzar, una d’elles el conte del mes, una proposta de la Comissió de Biblioteca sobre un àlbum il.lustrat. En aquesta ocasió L’ÚLTIMA CARTA, escrit i il.lustrat per dos autors grecs amb nombrosos premis dins del món de la literatura infantil i juvenil.

El protagonista és un carter a punt de jubilar-se a qui li espera una gran sorpresa, viu en una illa on no existeix ni internet, ni el telèfon, ni la televisió….la gent es comunica per carta.