CAIXES TEMÀTIQUES A LA BIBLIOTECA

Tenim caixes temàtiques a la Biblioteca de l’escola, hem començat per dos centres d’interès molt importants, EMOCIONS I COEDUCACIÓ, dins aquestes caixes tant alumnes com mestres hi trobaran àlbums, contes, llibres relacionats amb la temàtica. A partir d’aquest material es poden fer debats a l’aula, treballar algun aspecte concret i necessari, relacionar-lo amb algun que s’estigui tractant a l’aula….

Els llibres d’EMOCIONS que hem seleccionat ens parlen de la pèrdua, la tristesa, les relacions entre amics, la por, el fet de sentir-te diferent de la resta ….

Els llibres de COEDUCACIÓ que hi ha a l’altra caixa parlen de la diversitat cultural i familiar, de la igualtat entre homes i dones, dels drets humans, ….