CAIXES DE L’HORT A LA BIBLIOTECA ESCOLAR

Tenim dues noves caixes temàtiques a la nostra Biblioteca, tenen un munt de llibres sobre l’hort i la natura. En aquestes caixes hi trobarem llibres de coneixement sobre arbres, plantes, verdures, fruites, hortalisses, com cuidar un hort, com buscar bolets, com classificar les plantes aromàtiques…d’aquesta manera trobarem molta informació sobre tot el que fem a l’hort de l’escola amb la Susana i n’aprendrem de noves.

Les caixes són molt boniques i plenes de colors de l’Hort, les ha fet la Loreto, i des d’aquí li volem dir:  Moltes gràcies!!!