BUSQUEM LLAVORS!

Volem compartir amb tots vosaltres algunes de les activitats que vam fer a l’hort escolar abans del confinament. Segur que als infants els farà il·lusió veure les fotografies i recordar les activitats.

Aquí us deixem un taller que van fer els nens i nenes de primer per buscar llavors de tota mena dins de fuites i verdures (pomes, llimones, tomàquets, dàtils, pebrots…). L’objectiu era descobrir on podem trobar les llavors i observar que no totes les llavors són iguals. Després dels taller, molts nens i  nenes van continuar portant tot tipus de llavors que trobaven a casa o al menjador de l’escola, de diferents fruites i verdures (mandarines, taronges, peres, carbasses, llenties…).

Clica aquí per veure més fotografies