A L’ESCOLA PARTICIPEM AL PROJECTE ANELLA!

Durant aquests dies, els alumnes de l’escola hem pogut participar d’una xerrada on ens han explicat la importància de reciclar les anelles de plàstic.

Hem vist que és important reciclar-les, perquè una de les conseqüències és que pot anar a parar al mar, els peixos es mengen aquest plàstic i després nosaltres ens mengem els peixos. Es diu que el 2050 hi haurà més plàstics que peixos al mar.

Els alumnes estem preocupats per tot el que ens han explicat i volem contribuir a que això no passi. Per això hem decidit participar en el “Projecte Anella”, on haurem de portar les anelles de plàstic a l’escola i a final de curs les farem arribar a la fàbrica on fabriquen les anelles per tal que ho puguin reciclar.

Us animem a tots a participar en el projecte i col·laborar en la cura del nostre planeta!

Escrit per Yasim Diallo