3r VISITA DEL Sr. ALCALDE 2020-2021

Benvolgudes famílies,

Com a cloenda final del projecte “La localitat: Canovelles”, vam efectuar, en primer lloc, una videotrucada amb el senyor alcalde del nostre municipi; en aquesta, l’Emilio ens va explicar una mica el funcionament de l’Ajuntament i les funcions de la gent que hi treballa allà. Després es va obrir un torn de preguntes, on els/les vostres fills/es van preguntar allò que volien saber. L’alcalde ens va respondre amb tota mena de detalls.

A la setmana següent, va venir a l’escola i va entrar a cada aula de 3r per si volien fer alguna pregunta més i li vam explicar els projectes que hem començat a fer a l’escola.