Projecte: Donació de sang

El passat dimecres 8 de febrer els alumnes de 4t es van convertir en els veritables protagonistes de la V Campanya de donació de sang a l’escola Colors. Aquest projecte ha arribat a la cinquena edició gràcies a la col·laboració amb el Banc de Sang i Teixits i aquest curs els alumnes es van proposar conscienciar la població de la importància de conèixer el propi grup sanguini.

La bona campanya de donació de sang ha estat el resultat d’un procés de creació, elaboració i de moltes hores de treball que els alumnes han dedicat durant bona part del 2n trimestre. El treball en equip, la il·lusió per participar en una activitat que aportaria molts beneficis a tota la població, l’esforç, la solidaritat, la col·laboració amb la comunitat, el coneixement sobre el funcionament del propi cos, etc. han format part fonamental d’aquest procés d’aprenentatge.

De ben segur ha estat una experiència irrepetible que no oblidarem mai!img_20170120_152632

Perquè pugueu veure la feinada que han fet els nens i nenes, us deixem una mostra de fotografies que reflecteixen part del treball:

Preparació  V Campanya de donació de sang a l’escola Colors

Activitats a 4t A per preparar la campanya