Obra de teatre: La llegenda de Sant Jordi

Els alumnes de 3r han representat l’obra de teatre “La llegenda de Sant Jordi”. Ens han demostrat que són uns grans actors i actrius. Tot el públic ha gaudit molt de la representació!

A continuació teniu l’enllaç on podreu veure les meravelloses fotos de l’actuació.

La classe 2013 van representar l’obra pels alumnes d’educació infantil, cicle inicial i els seus companys de 4t  el mateix dia de Sant Jordi. Aquella mateixa setmana, el dimecres, van tenir un públic molt destacat: les mares, els pares, els avis, les àvies i germans/es. I l’última actuació va ser divendres, tot un repte per a ells, ja que venien els alumnes més grans de l’escola i alhora uns visitants molt petits: els alumnes de l’escola bressol El Gegant del Pi. Els nostres alumnes de 5è de primària van ajudar-los a fer els trajectes d’anada i tornada. Una gran experiència. Cliqueu a l’enllaç on podreu gaudir de les fotografies.

Fotos de 5è+Escola Bressol