DESCOBRIM EL BARRI

Aquest tercer trimestre els nens i nenes de 1r hem començat a estudiar l’entorn més proper de la nostra escola. Hem començat per fer el recorregut que fem per arribar a l’escola des de casa en un mapa del Barri Bellavista, i a partir d’aquí hem vist que la majoria de nens i nenes de la classe vivim al barri de l’escola. Un cop hem situat casa nostra, hem sortit al carrer de l’escola per veure quins elements urbanístics hi trobàvem. Ara que ja sabíem una mica més sobre el carrer, era l’hora de descobrir el nostre barri i, per aquest motiu, el passat divendres vam sortir a fer una ruta pel mateix. Ens vam dividir en equips d’investigadors; cada equip buscaria uns elements determinats: un carrers, un altre places i parcs, l’altre equipaments i per últim botigues i comerços. Va ser un matí molt divertit i vam gaudir plegats en la descoberta del Barri Bellavista.

Cliqueu aquí per veure les fotos.