COLÒNIES A MAS GORGOLL (PALAMÓS)

Els dies 15 i 16 de maig, el cicle inicial de l’escola Colors vam gaudir d’una estada ben maca a Mas Gorgoll, a Palamós.

Els monitors ens van acollir amb activitats lúdiques per després passar al menjador a dinar.

Posteriorment, vam sortir cap al port de Palamós, on vam visitar un vaixell de pesca, el Museu de la Pesca i el moll de descàrrega del peix; després vam visitar la llotja i el mercat de peix.

A la tornada, vam gaudir d’una estona de joc lliure en el bosc de la casa, on els nostres alumnes van poder construir estructures o jugar en un mini bosc vertical.

Sopar, activitat de nit, discoteca i a dormir: els nostres nens i nenes van dormir tota la nit sense cap problema.

Al matí següent, ens  vam preparar les motxilles abans d’anar a esmorzar.

Les activitats programades, joc a la platja i cerca d’animalons a les roques, les van fer com uns campions, tot i que feia molta calor.

En definitiva, pensem que els nostres alumnes s’ho van passar molt bé, vam conviure tots plegats i a més, vam aprendre in situ allò que ens interessava.

PALAMÓS (clicant la imatge accedireu a les fotografies de les colònies)

P1140103.redimensionada