Racons Interactius

A l’escola fem :

• Racons interactius de joc simbòlic setmanals amb alumnat d’Ed Infantil.
  • Racons interactius matemàtics quinzenals amb alumnat de Cicle Inicial.

Una mica d’informació!

Els grups interactius són agrupaments d’alumnat heterogeni (no tenen les mateixes característiques ni estils d’aprenentatge, les diferències complementen a la formació d’un grup complex fora categoritzacions), en els quals es realitza una activitat concreta sota l’acompanyament d’un mestre o un pare/mare voluntàri/a.

Així, s’enriqueix l’interacció i es genera un dinamisme i participaciu que afavoreix l’aprenentatge.

El professional docent, coordina i es responsabilitza de la coherència pedagògica del conjunt de les activitats que s’han de desenvolupar, deixant al voluntarietat amb una funció concreta, i una tasca amb una finalitat molt clara, col·laborar en el desenvolupament de l’ativitat proposada.