Superheroïnes de carn i os – 4t B

Benvolgudes famílies i nens i nenes de 4t B,

Fins ara hem tingut l’oportunitat i la gran sort de poder rebre a 4 mares del grup que han vingut a l’escola a compartir amb nosaltres la seva professió. Ens han explicat on treballen, quina motivació van tenir per poder arribar a aquella feina i com és el seu dia a dia.

A més hem tingut la gran sort de conèixer professions molt diferents:

La Yolanda, la mare de l’Andrea, és coordinadora d’un call center d’una marca automobilística. Moltes gràcies Yolanda per demostrar-nos que el treball en equip és tan important. Ens va agradar moltíssim la idea del somriure telefònic!

La Marielle i l’Elisabeth, les mares de la Marina i la Júlia, són veterinàries i van compartir amb nosaltres la importància de cuidar i atendre bé als nostres animals. A més, vam poder conèixer en què consisteix la investigació per millorar la vida i salut dels animals. Moltes gràcies Marielle i Elisabeth per transmetre’ns la vostra passió i contribuir a que tots els nostres amics i amigues estiguin bé de salut!

La Jessica, la mare de la Carla treballa com a vetlladora a una escola i també ensenya a cuinar a famílies utilitzant un robot de cuina. Ens va explicar com podem elaborar deliciosos menjars i entre tota la classe vam fer gelat de maduixa! Moltes gràcies Jessica per compartir amb nosaltres la teva passió i per donar-nos tants bons consells per fer receptes tan bones!

Vosaltres sou realment les nostres superheroïnes!

A continuació us deixem una selecció de fotografies del que vam compartir i aprendre en aquestes sessions.

Fins aviat!