Com podem convertir la nostra escola en un refugi climàtic?

La classe de 5é, la Superiaia: agent CO2, hem fet una crida a tota la comunitat educativa demanant que participin en aquest vídeo donant idees perquè, al juny d’aquest curs, començaran les obres per convertir la nostra escola en un refugi climàtic. Alguns/es nens/es i professors van dedicar el seu pati a filmar-se aportant diferents idees. A tots i totes, gràcies!

També hem celebrat la setmana pel Clima. Cada dia hem fet una microacció. Avui s’ha acabat amb una aturada al pati amb els nostres cartells reivindicatius a favor del clima i per mitigar els efectes del canvi climàtic.

Article escrit per: Aya, Shanaia i Yinuo?

1 comentari

1. Montse Jover

Es molt bonic tot el que esteu reflexionant sobre el problema que pateix el nostre planeta. Tenir cura de la terra és tenir cura de nosaltres mateixos.
    Us felicito per totes aquestes idees tan bones que teniu!!
    Endavant!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *