PRIMERS DIES DE CURS DELS PETITS I LES PETITES

QUÈ FAN ELS NENS I NENES DE P3, P4 I P5 QUAN PUGEN LES ESCALES? COM HAN ANAT AQUESTES PRIMERES SETMANES? CLIQUEU AQUÍ PER VEURE UN PETIT RESUM VISUAL DELS PRIMERS DIES DE CURS DELS PETITS I PETITES DE L’ESCOLA.

Tornada a l’escola!

TORNADA A L’ESCOLA!

ATENCIÓ! – PLA D’ORGANITZACIÓ – CANVIS DARRERA HORA!

– Presa de temperatura de tots els infants abans d’entrar a l’escola.

– Neteja de les soles de les sabates sobre una estoreta amb desinfectant abans d’entrar a l’escola.

Mascareta obligatòria a totes hores, dins i fora de l’aula a partir de 1r de primària.

Declaració Responsable per a les famílies. Entrega del full el primer dia i obligatori portar-lo l’endemà per poder entrar a l’escola.

– Famílies de P3 i P4: 1 adult per infant pot acompanyar fins la porta de la classe

– Prohibides tot tipus de reunions presencials. Les reunions d’inici de curs seran virtuals. Rebreu l’enllaç a la reunió al correu d’escola (@cervantes.cat) de la vostra filla/ fill. Dates de les reunions:

P4 i 6è: 17/9  P5: 21/9  3r: 22/9  2n i 1r: 28/9  5è: 29/9  4t: 30/9

Totes les reunions d’inici de curs començaran a les 17.00h

El proper dilluns 14 de setembre, us esperem a l’escola amb moltíssimes ganes!

Enguany, tot i que mantenim la línia pedagògica del centre, el marc establert per les instruccions del Departament, regulen pausar o readaptar algunes activitats ja plenament consolidades tot reinventant-ne d’altres.

Us convidem a llegir el Pla d’Organització per al curs 2020-2021 on expliquem amb detall com treballarem. Pareu especial atenció al punt 6 que parla dels horaris d’entrada i sortida a l’escola. Caldrà, més que mai, màxima puntualitat per a aconseguir fer-ho de manera àgil i segura.

A partir de dilluns 7, rebreu una trucada personal de la tutora/tutor del curs de la vostra filla/fill per presentar-se i aclarir-vos dubtes. Si heu canviat de mòbil, no oblideu trucar a l’escola per notificar-ho.

Si necessiteu fer algun tràmit a direcció, cap d’estudis, secretaria o administració que no es pugui resoldre per telèfon (932 682 050) o correu electrònic (escolacervantes@xtec.cat), és imprescindible que demaneu cita prèvia a consergeria (Gabi 932 682 050) abans de venir presencialment a l’escola.