HAN COMENÇAT LES ACTIVITATS EXTRAESCOLARS!

Cervantes 8/18

Sortim al programa de betevé Catacrack!

Aquest cap de setmana hem sortit al programa de televisió Catacrack, explicant i mostrant que som una escola compromesa amb el nostre entorn, que participem en el projecte de Refugis Climàtics, que actuem per canviar la situació actual (sumant-nos a les microaccions de la Setmana pel Clima, per exemple) i que pensem que junts podem fer-ho! Cliqueu el següent enllaç; i molta atenció al minut 4:21!

Som refugi climàtic!

Som 1 de les 11 escoles escollides per participar en el projecte “Adaptant escoles al canvi climàtic a través del verd, el blau i el gris”.
Un projecte de la Unió Europea que té com a objectiu  disminuir l’impacte dels efectes del canvi climàtic a… Llegeix més»

Reunions de classe

REUNIONS DE FAMÍLIES
La reunió de principi de curs es farà a les aules respectives, ja que tota la informació general d’escola que es presenta a tots els pares i mares la teniu en aquest dossier “HOLA ESCOLA”.
Hora i lloc: totes les reunions es realitzaran a… Llegeix més»

Presentacions al Cosmocaixa

El divendres 3 de maig les classes de 4t i 5è van presentar les seves investigacions a l’Encontre de Petits Talents Científics celebrat a l’Auditori del Cosmocaixa. Clicant els següents enllaços podeu veure-les. Val la pena. Un queda parat de sentir les seves explicacions i veure el magnífic suport visual que van preparar. Un èxit! I una feinada! Enhorabona nois i noies!

LA VERA AL COSMOCAIXA

TOTES LES FORMIGUES D’UN FORMIGUER FAN LA MATEIXA FEINA?