4t. Diversitat lingüística: contes en diferents llengües

La classe de quart, durant aquest tercer trimestre, ha participat en una activitat d’escoltar contes a l’hora de la Biblioteca dels divendres.

S’han convidat a familiars d’alumnes amb una llengua d’origen diferent a la d’aprenentatge de l’escola i també, a aquells que coneguessin l’anglès, per a que expliquessin un conte tradicional del seu país en la llengua pròpia i en acabar, conversar sobre l’experiència.

L’activitat ha creat molt interès i  participació.

S’agraeix la col·laboració de les dues Montse, de la Saula i de la Natàlia, mares d’alumnes de la classe,  que s’han ofert voluntàries per explicar un conte en anglès, castellà, berber i rus, respectivament.

Cliqueu sobre la imatge per accedir a la galeria d’imatges