Els nens i nenes de 5è han tingut el plaer de poder rebre en persona a l’escriptora Susana Peix, l’autora del llibre que han llegit durant el trimestre passat. Ha sigut una experiència molt enriquidora i emocionant!! Amb ganes de llegir la segona part…
Aquest trimestre l’alumnat de 6è han treballat el projecte del pas del temps, de l’edat mitjana a l’edat contemporània, tancant així el treball que van començar a cinquè de la prehistòria a l’edat antiga. Són els grans de l’escola i això es nota! Han fet un gran treball d’investigació per poder-lo presentar als seus companys i companyes. Aquí us deixem les seves presentacions!
A la classe de 5è hem treballat el projecte del clima de la Terra i hem construït un anemòmetre i un penell casolans per mesurar la velocitat i la direcció del vent. Ha sigut molt divertit i amb materials molt senzills!
Les nenes i nens de I-4 estem treballant el projecte de les dents i hem anat a fer una visita a la dentista perquè ens expliqui quina és la seva feina i com hem de cuidar les dents.
La Rebeca ha estat molt amable i amb ella hem après moltes coses.
Els i les alumnes de 3r estan treballant el projecte ”Organització municipal”. El divendres 11 de març vam anar d’excursió a les pistes municipals de tennis i pàdel de Riudoms tot seguint el plànol del municipi. Allí vam poder realitzar una entrevista, prèviament preparada a l’aula, al president i a la secretària del club de pàdel tennis Riudoms. Així vam poder copsar in situ com funcionen i com s’organitza aquest club esportiu. Moltes gràcies Ginés i Imma!
La setmana del 21 de febrer vam celebrar el carnaval a l’escola!
Vam seguir les ordres del senyor carnestoltes:
1.Anar vestit/da d’allò que més t’agradi fer.
2.Anar vestit/da d’un color.
3.Anar disfressat/da del què vulguis!
4.Anar vestits d’emocions!
Dijous a la tarda ens vam trobar tots/es al pati de l’escola, vam… Llegeix més»
L’alumnat de 6è van realitzar una cadena de favors després de visualitzar el curtmetratge “La cadena de favors infinita”.
Cada alumne/a havia de fer una bona acció al llarg de la setmana. Un cop feta, l’havien d’escriiure en un cercle amb el seu nom i enganxar-lo… Llegeix més»
La classe de 5è està treballant els angles i la seva mesura i a partir d’un segment i la seva mediatriu ha construït un rellotge per practicar millor les hores i els graus!
Sixth graders have discovered the world of circuits and created different prototypes of electrical circuits that run on renewable energy, using recyclable materials.
5th graders have discovered the world of post-impressionism by creating wonderful self-portraits on a jigsaw. Don’t miss our artwork and discover post-impressionism through our eyes by watching the following video!
Del 14 al 18 de febrer l’escola s’ha transformat en un museu! Com sabreu, durant aquest segon trimestre l’alumnat de tota l’escola ha estat treballant el projecte transversal: la salut mental és fonamental!
L’escola sempre ha obert les portes perquè les famílies poguéssiu visitar l’exposició amb els vostres fills i filles; com aquest curs no ha estat possible us hem preparat un recorregut per l’exposició. Podeu visualitzar el vídeo amb ells i que us expliquin tot allò que han fet.
Els i les alumnes de 3r hem treballat les emocions. Hem fet dinàmiques de grup per treballar la comunicació l’afirmació i la resolució de conflictes, hem explicat molts contes sobre aquesta temàtica, hem experimentat l’alegria i la tristesa fent llàgrimes de sal i bombolles de… Llegeix més»
Els/Les alumnes de 1r han creat el cartell per anunciar el carnaval a l’escola Cavaller Arnau.
El compartim amb tots/es vosaltres. Esperem que us agradi!
Les tutores de 1r.
6th graders have delved into the world of Surrealism to explore our emotions. We have shared our dreams to create a sculpture in pairs that shows our concerns, our desires, our ideas and our feelings.
5th graders explore Impressionism from the inside out!
We have expressed the emotions that make us feel different places on our planet through our art. To do this we have followed in the footsteps of artists such as Berthe Marie Pauline Morisot, Mary Stevenson Cassatt, Cecilia Beaux, Camille Claudel, Oscar-Claude Monet, Edouard Manet, Pierre-Auguste Renoir and Edgar Degas.
L’alumnat de 6è, de la mateixa manera que tot l’alumnat de l’escola, hem estat treballant sobre la importància de la salut mental.
Vam començar sent els encarregats de crear el logo i eslògan del projecte! Per grups cooperatius vam dissenyar diferents logos i eslògans. Després, vam fer votacions i van sortir dos logos i dos eslògans de cada classe. Llavors va arribar el torn de que tota l’escola votés! I va sortir el guanyador!
Durant les setmanes que ha durat el projecte hem anat fent un diari emocional, on apuntàvem cada dia com ens havíem sentit i que havíem fet per intentar estar a la zona verda. Hem treballat contes per l’autoestima, l’empatia…; hem treballat la gestió de les nostres emocions, com reaccionaríem en diferents situacions i em fet el pot de les nostres essències!
Per acabar el projecte vam fer un vídeo on expliquem què fem per estar bé i també vam fer un ball molt divertit amb la cançó “Soy yo” de Bomba estèreo, que va introduir el projecte i parla sobre la importància de ser nosaltres mateixos.
Els i les alumnes de 5è han redactat la noticia sobre la salut mental com a tema fonamental del projecte transversal que ha dut a terme l’escola Cavaller Arnau durant el segon trimestre del curs 2021/22.
La tutora de 5è.