What does GEP mean to us?

Els nens i nenes de l’escola hem enregistrat un vídeo per a explicar-vos què significa el GEP per a nosaltres.  La iniciativa ha sorgit a partir de la celebració de la Jornada de llengües maternes a l’escola. Esperem que gaudiu visionant-lo de la mateixa manera que hem gaudit nosaltres enregistrant-lo!

_______________

The boys and girls of the school have recorded a video explaining what GEP means to us. The initiative has emerged from the celebration of the Mother Tongue Day at school. We hope you enjoy watching it in the same way we enjoyed recording it!

_______________

Los niños y niñas de la escuela hemos grabado un vídeo para explicaros qué significa el GEP para nosotros. La iniciativa ha surgido a partir de la celebración de la Jornada de lenguas maternas en la escuela. Esperamos que disfrute visionándolo de la misma manera que nosotros grabandolo.